"שירות מנקודת מבט אחרת" – זה כל ההבדל
שירות הינו חלק מחוויה מקצועית כוללת אשר אנו מעניקים ללקוח, וכאשר שמים פוקוס על שירות משפיעים על מגוון השירותים וחווית החיים בתוך הארגון, הפרט, המשפחה, קהילה והחברה כולה.
מטרת ההכשרה הינה ליצור הבנה של חשיבות השירות והבנת הצורך לטפל כבר היום בשירות המחר, חיבור למציאות היומיומית ולמצבי השירות ביומיום ,יצירת הסכמות משותפות לגבי רמת השירות הניתנת בשירות הן לפרט והן לקהילה.
במפגשים נלמד מהו שירות טוב ואפקטיבי, נחשף לחוויות שירות של המשתתפים כנותני שירות וכמקבלי שירות. נדבר על ציפיות של לקוחות, על שירות בגובה העיניים ובדיאלוג מתמשך, על אכזבות וקונפליקטים בנתינת שירות ואיך לנהל אותם נכון ולהפכם לדיאלוג מכבד. נלמד מהי כוחה של שפה בשירות וכיצד נשתמש בה בטיפול בקשיים ומורכבויות בנתינת שירות.
"הלקוח הוא המבקר החשוב ביותר בחצר שלנו. הוא לא תלוי בנו, אנחנו תלויים בו. הוא לא הפרעה בעבודה שלנו, הוא המטרה שלה. הוא לא זר בינינו, הוא חלק מאתנו. אנחנו לא "עושים לו טובה" בהיותנו נותנים לו שירות, הוא עושה לנו טובה בכך שהוא נותן לנו הזדמנות לעשות זאת". מהטמה גנדי
מטרת ההכשרה הינה ליצור הבנה של חשיבות השירות והבנת הצורך לטפל כבר היום בשירות המחר, חיבור למציאות היומיומית ולמצבי השירות ביומיום ,יצירת הסכמות משותפות לגבי רמת השירות הניתנת בשירות הן לפרט והן לקהילה.
במפגשים נלמד מהו שירות טוב ואפקטיבי, נחשף לחוויות שירות של המשתתפים כנותני שירות וכמקבלי שירות. נדבר על ציפיות של לקוחות, על שירות בגובה העיניים ובדיאלוג מתמשך, על אכזבות וקונפליקטים בנתינת שירות ואיך לנהל אותם נכון ולהפכם לדיאלוג מכבד. נלמד מהי כוחה של שפה בשירות וכיצד נשתמש בה בטיפול בקשיים ומורכבויות בנתינת שירות.
"הלקוח הוא המבקר החשוב ביותר בחצר שלנו. הוא לא תלוי בנו, אנחנו תלויים בו. הוא לא הפרעה בעבודה שלנו, הוא המטרה שלה. הוא לא זר בינינו, הוא חלק מאתנו. אנחנו לא "עושים לו טובה" בהיותנו נותנים לו שירות, הוא עושה לנו טובה בכך שהוא נותן לנו הזדמנות לעשות זאת". מהטמה גנדי